08052011

Idag vaknade jag breve min älskling, men jag måddes köra hem honom sen för han skulle fara till Helsingfors till sin mamma, som sakt det är ju morsdag idag :) efter jag kört hem Simon for jag och sova igen, 
sen när jag hade vaknat åt jag mat med mamma och pappa och sedan klädde jag på mig och for på kaffe till Fammo, efter det var jag ensam hemma med mamma eftersom pappa for på jobb. :)
 Senare for jag till Janni och vi for till Karis till Abc och åt Hesburger mat :) naminamnam :)
Dom har lovat så fint väder hela den här veckan, det kommer bli så skönt :) <3
Men som tur så är skolan snart sluuut .. woohoo.. det är bara en vecka kvar :)
Jag har gott igenom min kläder och imorgon kommer det upp lite kläder och skor som jag kommer att sälja :)
Men nu skall jag nog sova :)
Puss Hej <3

Gammal bild på mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0