Bloggpaus

Har haft lite paus med bloggande nu några dagar! Men på fredagen var jag på ansiktsbehandling och massage på dagen och sen for jag med min älskling till kina restaurangen och äta mat :) och efter det var vi sen bara hemma och drack några öl! Det var jätte roligt :) på lördagen var jag med petra och körde lite omkring och sen for vi till ettan eftersom det var gratis inträde, men ingen av oss drack :) det var skönt för en gångs skull :) jag var hemma där runt 2 tiden och min gulle kom hem först 5 tiden! Sen på söndagen gjorde vi ingenting, var och handla och kolla på petras hundvalpar, dom var såå söötaaaaa <3<3<3 och därefter på kaffe! Igår var jag ledig och då städade jag gulles lägenhet och sen var jag och träffade Jankka! :) just nu är jag på jobb och fick just lite manikyr :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0