Måndag

Nu har jag ints skrivit blogg på länge, men på fredagen så var jag och Älskling till Serendi och såg på när Joysche´ sjöng och jag tog foton därifrån men glömde förståss kameran hos älskling :/ nå ni får se bilderna senare :)
Och sen på lördagen så var vi till Popkalaset :) där det var helt skit kul, var meningen först att vi inte skulle fara dit men vi for nog sen endå :) och jag glömde ju förståss kameran hemma :S men jag hittade några videon på youtube, och sen tog vi ju bild med Strum und drang och petter :)
Jaa och sen på söndagen så chillade vi bara och sen for min älskling in till milin igen :/ och idag vet jag ej ännu vad jag skall göra :)
och sen har jag beställt en väska från syrransgarderob för bara 5 euro och sen är skit snygg :)  jeeij! man fyndar :) och sen har jag också köpt en midjehöjd kjol för bara 4 euro :)
.
.
Men nu skall jag kolla Simpsons :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0