Hello Kitty

                                                        
Jag älskar Hello Kitty :) jag vet inte vad det är med den som jag tycker om :) jag skulle till och men villa fara och laga en Hello Kitty tatuering :) hihi <3<3

Exact en sån där tatuering på foten skulle jag villa ha :) för den är inte så stor och man kan täcka den när som helst om man inte vill att den skall synnas :)
Jag har Hello Kitty lite överallt :) tihi<3

Som bakgrund på telefonen :)
.
.

Som en kramis :)
.
.

På min topp :)
.
.

Som nyckelring :)
.
.

På min dator :)
.
.

På en tygväska :)
.
.


Mellan mitt fönster :)
.
.

Och på min tändare :) jee <3<3
.
.
Ni får tycka vad ni vill, men jag tycker om Hello Kitty :) HAHA! :)
.
Puss Hej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0