Dåligt väder

Jag tänkte redan att det skulle bli sommar men det bara regnar helatiden plus att det inte änns är sol,
dom hade inte lovat regn idag och imorse när jag skulle köra till Ekenäs så när jag kom ut så regnade det,, AAARGH! Sitter nu hos Joysche med Janina, alla andra är i stan och i skolan.
Jag och Janina orklade inte fara till skolan :) upps!
Vi åt just pasta, nam nam, och sitter just nu och ser på tv på Fashion Show :)
vittsi dom har lagat fula klänningar, en av 10 var fin! HAHA!
Igår var ju jag då till Helsingfors på urvalsprov,
men det konstiga var det att jag inte var så nervös som jag tänkte att jag skulle vara.
Men sen när jag var där så var det inte så farligt,
det gick ganska bra vad jag tyckte men vi skall nu se om jag alls slipper in :)
men hoppas det! Jag har ju också sökt till Pargas till kosmetolog
så hoppas nu att jag slipper in i någon av dom skolorna,
jag är inte riktigt säker ännu vilken skola jag vill fara till,
det skulle vara jätte kiva att fara till prakticum men sen igen har jag alltit villa fara
till pargas skolan plus att där finns internat där.. men jag vet inte alls :D
vi får se sen vart jag slipper in :) woop!
Igår var jag också på kvällen till ekenäs och träffade på min älskling,
var och träffa Joysche och Janina, skulle ta mina saker från Joysches :D
Men idag vet jag inte ännu vad jag skall göra, kanske skriver senare
PussHej<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0