Korv

Nu har jag inte hunnit blogga något under hela heljen, har haft så fullt upp ;) på fedagen var jag med Janina, Isabel och Joysche och grilla lite :) det var jätte roligt! Fast där var två pojkar som var så STÖÖRDA! när vi skulle börja grillaa så dom bara joma och sade att ni kan inte göra så där och bla bla!! dom till och med frågade om dom skall laga maten åt oss och vi bara nej tack vi klarar nog oss själva.. gud vad dom var jobbiga! Sen efter att vi hade varit och grilla så for Jag och janina hem till henne och sen ut igen, vi satt i stallörsparken en stund och sen hem och se på film och äta popcorn :)
.
.
.
Sen på lärdagen så var jag och Janina i stan på stranden och solade och sen kom Joysche dit :) Efter det for vi och äta papagallo glass,, mmm det är världen bästa glass ;) och sen till Joysches mamma och tvätta föster :D jee, men som belöning fick vi någon drink men jag är inte riktigt säker på vad det var men det var gott iallafall :) Efter det for vi hem till Janina igen och därifrån sen på fest :) jeij, vitsi det var kiva dit på festen, de grillades och så¨drack vi :) Men sen senare mot kvällen så for vi till en annan fest som var där nära, men vi fick inte vara där, för det var någon klassträff :) men hyi efter det for vi tillbaka och vi gick över en ÅKER!! fy fan man var våt om byxorna sen och allting var lerigt, jou. Men sen var vi bara dit och festa och hade det rolit :)
.
.
.
Och idag så har det bara tagits lugnt, det har varit lite krapula dag!!!
Men nu laga någonting att äta, hejssvejs <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0