05062011

Imorgon var vi då och festa lite :) fast jag drack ju ingenting, för jag skulle köra hem :)
men det ble en helt lyckad kväll faktiskt! träffade lite nya människor :)
men för det mesta så var jag med Janina, Isabel, Joysche´, Simon, Janni och Tommi :)
Och vittsi det harma igår för, dom hade någå blåstest för dom som va nyktra och sen kunde man vinna saker det högsta priset var en läptopp :O
och sen skulle jag vara där halv 12 tiden och göra det dä testet och då sade dom att det bara var från 6-9 :(
och klockan 12 så utser dom en vinnare :S
nån höh, för engångs skull när jag inte dricker så missa jag det :/
Och kan ni gissa vad min älskling drack igår?
80% brännvin :S
hyi faan, jag vågade inte smaka på de :S
.
.
.
.
Och här får ni två sånger som spelades överallt igår.
.
.
.
och för idag har jag ännu inga plander,
kanske fara till Ekenäs kanske vara hemma,
kanske i karis :)
jag har ingen aning, men hejdåå<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0