Choppa

Idag år det på torsdag och jag, simon, alexandra och nelo har varit på stan och handlat lite.
Köpte ett par nya "converse" skor och sen var vi efter mitt och simons hm paket :D
där jag fick underkläder, smycken och ett par skor :D
kommer kanske in bilder sen någongång :D
simon fick nya pyamasbyxor och jeans, t-skorta och sånt :D
Sen på stan fotade vi massor med nya höst bilder men jag får dom inte in på datorn ännu :)
Igår var det en skit kul dag Hahahah xD
far inte in på mer detaljer ;)
Nu sitter vi och ser på mtv och skall snart titta en film :)
hejs svejs <3



Kommentarer
Maj

Kan du inte ta kort på dina nya skor? Skulle vara kul att få se! Kram

2010-10-06 @ 11:53:40
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Anonym

jag har inte riktigt haft tid att skriva här på bloggen men jag kan lägga in ett kort på mina nya skor imorgon :D

2010-10-24 @ 18:15:45
URL: http://nenno.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0