Sorry

Jag har inte skrivit på jätte länge nu :S men jag skall skärpa mig :) jag orkar inte skriva om allt som jag har gjort men jag kan lägga bilder iställe :)
Tatuering nummer ett :D fast jag lagade den typ för ett år sedan :)Tatuering nummer 2

Den tatueringen som är på skulderbladet lagade jag kanske för ett år sedan men dom andra tatueringarna och piercingen har jag lagat inom en månad :D plus att jag har nog i napan också en piercing :D och snart kommer det en till tattoo igen :D skall fara men janina och laga på hennes födis :)


Här är Lite bilder på annat som jag har gjort :)



Sen så har man ju inhandlat lite nya kläder och skor :D Det gör man typ nästan alla dagar :D hehe, Har köppt ett par nya örhängen och ett halspand plus bh o underbyxor :D men dom kommer det bilder på imorgon iställe :D

Nu skal jag börja göra något annat men Simon :D hihi :D heitååå <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0