KALLT

Kom just hem från Ekenäs :) Det har varit jätte fint väder idag med SKIT KALLT!! brrrr.. Men iallafall så var vi på Cafe´ Matilda en stund och sen for vi ner till strand shell och jag åt lakrits glass, namii <3 Efter det for vi till matilda igen och sen till Buster :) Sen kom min älskling ut på kvällsare från milin :) jeij <3 det var kiva att se honom igen <3 och snart kommer han ut på massa loma :D jeee <33<3
.
Imorgon har vi skolavslutnig igen, fast då är det bara vår klass som har det, senast var det hela skolan :D men jag har ingen aning om vad jag skall ha på mig för kläder :S det ser vi imorgon :) woop! Men nu skall jag se slutet på Remember me, blev så trött igår så jag orkade inte se hela :)
PusiPusi<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0