Hemma liggare

Jag har varit hemma precis hela dagen, har inte haft något att göra :S

klockan är 16.39 och jag sitter med morgonrocken på mig ännu :) HAHA!
Hoppas någon skulle ringa mig snart :)
.
.
igår så köpte jag en ny napakoru åt mig också, den är jätte fiiin!

Den är påriktigt rosa :) <3 I LOVE IT<3<3
.
.
Sen köptte jag också ett par nya örhängen från Lindex :)

Dom är såå fina :) det fandes också i guld färg men jag tycker mera om silver, jag tycker att guld smycken inte är så fiina, eller det finns fina guld smycken, jag har nog av dom också men silver är nog finare :)
Men nu skall jag fortsätta se på Disaste Movie :D jeei :D och äta lite ostbågar :) <3
hejdåå :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0