Hangover

Veckoslutets planer:
Fredag: Snart skall jag fara och träffa Janni en sväng :)
sen skall jag fara upp till Karis och vänta på att min älskling kommer hem :)
Sen skall vi väll fara och handla något och sen fara på bio,
vi skall se på¨The Hangover 2 :)
kommer bli jätte kiva, hoppas att filmer är bra :) 1an var iallafall :)
Här får ni trailern :)
Sen efter bion skall vi fara och fira min avslutning :)
Hela min klass kommer att vara där,
sen dricker vi vel lite och grillar och sånt :)
vet ej alls...
sen säkert bara och sova :)
.
Lördagens planer:
På lördagen skall Jag, Älskling och hans syster Frida fara till Helsingfors och hälsa på Älsklings mamma och sen skall vi fara på hans kusins 1 års kalas :)
Och efter det till borgbacken och åka den nya karusellen och kanske några andra till :)
jeij, det kommer bli roligt...
Och sen på kvällen så är det Raseborgs Natten :)
Men jag vet inte alls vad som kommer hända där :)
Dom har ju lovat regn :S
Men iallafall så skall jag fara med älskling till "källaren" på en Mojito.
NAM NAM NAM den drinkken är såå goood <3<3
Men det är inte säkert ännu :)
Plus att det är DUBSTEP tema där, jeij jeij :)
kommer att bli jätte kuul<3
.
Söndagens planer: Inga planer ännu alls :) det ser vi sen!
.
.
.
Hejs svejs <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0