Hemma

Nu är jag äntligen hemma igen :) Från måndag till onsdag så var jag ju i hangö hos min syster och hennes pojkvän :) Sen har vi varit ute på öl och sånt fast jag drack sider, breezer och några andra drinkkar :) sen har vi varit ute på glass och allt sånt roligt :)
.
Och igår sen så var jag hos min andra syster, vi var bara hemma hos henne, jag drack en öl och sen så färgade jag hennes hår och så såg vi på en film :) efter det sova! Idag har jag varit ute med båten, och på morgonen när jag vaknade så konstaterade jag att jag hade ingen bikini med så vi for till säästö pörssi och köpte en, och jag hittade en för 3 EURO, den var inte alls dyr och den var fiin :) Sen så for vi ut med båten, min syster, moster, mommo, mofa, 2 kusiner och min mosters "man" var med :) vi var till sommarö, där vi åt franskisar och alla drack en öl och cokis och allt sånt gott :) men mina kusiner åt ju glass :) Efter det for vi hela långa resan tillbaka till mommos och mofas lande, där vi sen åt mat och så på nät mina kusiner lekte med vattenballonger och sånt :) Efter det for jag bara hem och sen till stan och träffa min älskling :) där vi nog sen bara chilla :) och jag har btw blivit bruun :) och har bränt mig för första gången i mitt liv :) Och sen köpte jag ett par vanliga svara ballerinor idag för bara 10 euro :)
Pusshej<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0