ÄLG

Nu är klockan halv 12 och skall snart fara och sova :D
Måst kanske stiga upp tidigt imorgon och kanske fara och joba,,
jeij får lite pengar :D det behövs alltid!
Synd bara att jag inte får träffa min älskling :(
jag saknar honom jätte mycket :( <3<3
Han är påriktigt det bästa som någonsin har hänt mig <3
han ställer alltid upp för mig och jag känner mig jätte trygg med honom <3
Jag väntar såå på att han skall komma ut från milin och tillbringa tiden med mig sen <3
Det är 3 månader 3 veckor och 5 dagar tills han kommer ut,
men det kommer nog att gå snabbt <3<3
nåjåå, men nu skall jag se på lite Top Model med min syster :)
pusshej<3
.
.
Ajjoooo, vet ni vad?
jag och min syster var ut i dag till stan på glass,
och sen satt vi nog där på en bänk och sen mittiallt så kommer det en ÄLG springandes mot oss och vi blev så jäva rädda, sen vände den om och efter det kom den springades mot oss igen men efter det så sprang den bort mot en lekpark som det var massa små barn som lekte men efter det så såg vi den inte igen, men min syster ringde till 112 och sade att det var en älg i stan mitt i centrum men dom viste om det redan dom sade att poliserna var påväg :)
jag har nog bilder på älgen men orkar inte lägga in bilderna i datorn nu :) dom kommer senare :)
.
.
Men nu se på tv :) hejppa hej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0