Halloween

Vitsi det har nog varit ett bra veckoslut igen :D
på fredagen var det fest hos Page och det blev en helt lyckad kväll
förutom att det var det lite drama men det hör ju lite till :D
det var nästan 60 pers der så det var ganska många för att ha vari en hemma fest :)
men roligt var det.
Nästa dag satt vi hos Page med Axo, Janne, Petra, Jontte, Sander, Simon och jag,
när vi vaknade började vi städa upp lite där och fyy faan det såg ut :S :D
och efter det såg vi på scary moovie och halloween,
och jag, Simon, Axo och petra for till abc för att köpa lite krapula mat :) heh!
Där efter böjade vi städa lite och plocka bort tomflaskor och sånt ,
det blev säkert 10 plastkassar allt som allt :D 
Sen senare på kvällen for Jag och simon till lojo till k citymarket och köpte lite saker ,
jag köpte tex brun utan sol och sen nån sårts body milk maskara o.s.v. :))
och efter det for vi hem till petra och drack lite och spelade ölspel och hörde på musik.
Sen senare på kvällen/natten när vi for hem så ringde min syster och skulle ha oss dit så for vi,
så började vi dricka där och dansade och höll på :)
vi slapp först hen därifrån någongång 4-halv 5 tiden på natten :D
Sen idag så har jag varit med simon på morgonen
men sen kom Anton så for vi och äta och sen till nissbacka och efter det till shell på kaffe ..
Nu sitter jag på internate och väntar på att simon skall ringa :D
och sen på fredagen for jag efter mitt hm paket med lite nya kläder i ,,
där var 3 st nya sovplagg och sen en rock och bh och strings :D
men nu se film .. hejdåå<3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0